



HARMONOGRAM KONSULTACJI NAUCZYCIELI GMINNEGO PRZEDSZKOLA Z RODZICAMI
W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
L.p. |
Imię i nazwisko nauczyciela |
Dzień tygodnia |
Godzina konsultacji |
Adres e-mail |
1. |
Alicja Bejgier |
Poniedziałek |
13.00-14.00 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
2. |
Anna Celebucka |
Wtorek |
13.30-14.30 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
3. |
Aneta Jeżewska |
Środa |
14.30-15.30 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
4. |
Anna Kowalska |
Czwartek |
15.00-16.00 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
5. |
Karolina Śliwa |
Piątek |
11.00-12.00 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
6. |
Iwona Żendarska |
Wtorek |
10.00-11.00 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Komunikat dla Rodziców
Drodzy Rodzice,
znajdujemy się w nowej wyjątkowej sytuacji szkolnej. Na bieżąco informuję Was o działaniach naszego Zespołu Szkół.
Działając na podstawie Rozporządzenia MEN z dnia 20 marca 2020r. ws. szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, kontynuujemy pracę zdalną, kształcenie na odległość.
Proszę o uważne zapoznanie się z moim Zarządzeniem nr 9/2019/2020 wraz z Załącznikiem.
Kolejne ważne informacje :
Każdy nauczyciel będzie przygotowywał dla uczniów materiał do realizacji na bieżąco, na każdy następny tydzień, działania do realizacji umieszczane będą na stronie Szkoły (Przedszkola).
W porozumieniu z nauczycielem uczniowie będą przesyłać do sprawdzenia określony materiał.
Będziemy też oceniać postępy w nauce na bieżąco i wyrywkowo. Jednak każdego ucznia wybrane przez nauczyciela działanie, zostanie sprawdzone lub ocenione w określonym czasie.
Tym uczniom, którzy nie mają możliwości korzystania z komputera w domu, wychowawca współdziałając z nauczycielami przygotowuje pakiet materiałów drogą tradycyjną i opracuje sposób ich dostarczenia i odebrania prac. Wychowawca klasy odpowiada za prawidłowy przepływ tych działań i kontaktuje się na bieżąco z dyrektorem szkoły.
Realizujemy dotychczasowy plan zajęć, jednakże:
Organizując pracę zdalną uczniów uwzględniamy zasady bezpiecznego i higienicznego korzystania przez uczniów z urządzeń umożliwiających komunikację elektroniczną. Uczniowie wykonują zadania odpowiednio do swoich możliwości psychofizycznych, wieku i etapu edukacyjnego.
W przypadku pytań i wątpliwości proszę o kontakt z wychowawcą klasy, konkretnym nauczycielem lub bezpośrednio z dyrektorem Zespołu Szkół.
Przypominam mój adres do korespondencji : e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: 536 999 674
Życzę wszystkim Rodzicom i Uczniom przede wszystkim Zdrowia, a także spokoju i cierpliwości.
Dyrektor Zespołu Szkół w Skrwilnie
Zarządzenie Nr 9/2019/2020
Dyrektora Zespołu Szkół w Skrwilnie
z dnia 24.03.2020r.
w sprawie sposobu i trybu realizacji zadań jednostki w okresie czasowego ograniczenia jej funkcjonowania
Działając na podstawie Rozporządzenia MEN z dnia 20 marca 2020r. ws. szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, zarządzam, co następuje:
& 1
W okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, w Zespole Szkół w Skrwilnie wprowadza się kształcenie na odległość.
& 2
Realizacja zadań odbywać się będzie z wykorzystaniem sposobu realizacji zadań, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 30b ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe , z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
& 3
Sposób kształcenia i tryb realizacji zadań Zespołu Szkół w Skrwilnie w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostki określa Załącznik nr 1, będący integralną częścią Zarządzenia.
& 4
Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorowi zespołu szkół.
& 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 25.03.2020r.
Dyrektor Zespołu Szkół w Skrwilnie
Załącznik nr 1
do Rozporządzenia nr 9/2019/2020
Dyrektora Zespołu Szkół w Skrwilnie
Sposób kształcenia i tryb realizacji zadań Zespołu Szkół w Skrwilnie w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostki.
Kształcenie na odległość odbywać się będzie w szczególności poprzez:
Monitorowanie postępów uczniów oraz weryfikacja wiedzy i umiejętności uczniów odbywać się będzie za pomocą komunikacji elektronicznej. Uczniowie mogą być zobligowani do przekazywania zdjęć/skanów wykonanych prac, uzupełnionych kart pracy. Tym samym kanałem komunikacji nauczyciel może wystawiać oceny bieżące i informować o nich uczniów oraz ich rodziców. Do tych celów można również skorzystać z komunikatorów internetowych typu Messenger lub WhatsApp.
Przydatne linki z propozycjami zabaw dla dzieci:
https://babygo.pl/atrakcje-krakow/co-robic-z-dzieckiem-w-domu-przez-2-tygodnie-
https://mojedziecikreatywnie.pl/2017/11/zabawy-dla-dzieci-w-domu/mu/
https://www.domowyprzedszkolak.pl/
https://www.lulitulisie.pl/dzieci
Propozycje wspólnych zabaw rodzica z dzieckiem:
Zabawa „Naleśnik”. Ciasno zawijamy dziecko w kołdrę (głowa musi pozostać na wierzchu). Dziecko ma za zadanie samo się rozwinąć. Można do zabawy wykorzystać koc, kawałek folii ochronnej.
Zabawa „Zapasy”. Dorosły leży na plecach a dziecko próbuje przeturlać go na brzuch. Dorosły i dziecko zamieniają się rolami.
Zabawa w „Prezent”. Dziecko zwijamy w kłębek a potem „rozpakowujemy” – prostujemy kończyny i ustawiamy do pozycji wyprostowanej. Zabawę powtarzamy, zamieniamy się rolami.
Zabawa „Przejście po wąskiej ścieżce”. Rozkładamy w zygzak sznurek lub skakankę i spacerujemy stopa za stopą. Można próbować również z zamkniętymi oczami i do tyłu.
Zabawa „Przenieś i nie zrzuć”. Wykorzystujemy sznurek lub linę, skakankę, maszerujemy po nim tak żeby nie stracić równowagi i przenosimy na łyżce np. piłeczkę. W zabawie chodzi o utrzymanie równowagi i o to żeby piłeczka nie spadła z łyżki.
Zabawa „Ścieżki sensoryczne”. Wyszukanie i wykorzystanie w domu różnych faktur sensorycznych np. skrawków materiałów, swetrów wełnianych, futrzanych elementów garderoby, włóczek. Układanie z nich ścieżki i wędrowanie po nich bosą stopą.
Zabawa „Rzuć do celu”. Wyznaczamy cel, możemy obrysować miejsce, do którego chcemy rzucać lub ustawić np. wiaderko, miskę i rzucamy piłeczkami, kulkami z papieru. Rzucamy również z zamkniętymi oczami.
Zabawa „Kto silniejszy”. Przeciąganie liny lub skakanki.
Zabawa „Tor przeszkód”. Wykorzystujemy domowe przedmioty, ustawiamy je tak aby tworzyły tor.
Zabawa „skrzynia skarbów”. Gromadzimy do pudełka lub woreczka różne przedmioty. Dziecko z zamkniętymi oczami dotyka przedmiot i rozpoznaje go.
Zabawa „Kolorowe palce i stopy”. Wykorzystujemy duży arkusz papieru i pozawalamy dziecku zanurzyć palce w różnych kolorach farby, dziecko maluje palcami. Malujemy pędzelkiem stopy dziecka i pozwalamy mu na odbijanie ich na dużych arkuszach papieru.
Zabawa „Zaczarowane przedmioty”. Wykorzystujemy przedmioty o różnorodnej fakturze, zamaczamy je w farbie i odbijamy ślady.
Zabawa „Części ciała”. Dziecko zamyka oczy a rodzic dotyka jego różnych części ciała. Dziecko zgaduje jak część ciała została dotknięta.
Zabawa „Robimy pianę- wielkie pranie”. Wykorzystanie wody i płynu do kąpieli, robienie piany w misce, moczenie tkanin, ubrań, zabawa w mycie, szorowanie zabawek. Można użyć do zabawy różnego rodzaju szczotek.
Zabawa „Zajączki świetlne. Weźcie latarki i pobawcie się w berka światełek. Obrysowywanie światełkiem latarki różnych przedmiotów w pomieszczeniu.
Prawidłowe oddychanie jest warunkiem poprawnej wymowy. Wszystkie ćwiczenia narządów mowy zawsze rozpoczynamy od ćwiczeń oddechowych, pamiętając - powietrze nabieramy nosem, a wypuszczamy ustami.
Ćwiczenia logopedyczne usprawniające język
Powyższe ćwiczenia wykonujemy przy otwartych ustach.
Ćwiczenia logopedyczne usprawniające wargi:
Ćwiczenia logopedyczne usprawniające żuchwę:
„Chorobowe zgadywanki”
Dziś karetką pojedziemy- ue, ue, ue.
Może komuś pomożemy- ua, ua, ua.
Kto najbardziej chory jest?- eo, eo, eo.
Mały kotek, duży pies?- eu, eu, eu.
Kto Katarek duży ma- ai, ai, ai.
A kto kicha tak jak ja- ae, ae, ae.
Kogo boli głowa?- oa, oa, oa.
Kto się przed lekarzem chowa?- ou, ou, ou.
Kto lekarstwa nie chce brać?- ie, ie, ie.
Kto chce w łóżku długo spać?- iu, iu, iu.
A kto zawsze zdrowy jest,- ye, ye, ye.
Co dzień chce warzywa jeść- yo, yo, yo.
DO POCZYTANIA
O inspirujących zabawach z dziećmi dowiecie się więcej z następujących książek:
Małgorzata Cieślak, Gry i zabawy dla dzieci od 1 miesiąca do 3 roku życia, Replika 2010
Tom Dahlke, 365 gier i zabaw na każdy dzień roku, Rea 2012
Natalia Minge, Krzysztof Minge, Jak kreatywnie wspierać rozwój dziecka. Wspólne gry i twórcze zabawy, dzięki którym rozwiniesz jego zdolności, Edgard 2011
Rosemarie Portman, Gry i zabawy kształtujące pewność siebie, Wydawnictwo Jedność Kielce 2005
Rosemarie Portmann, Gry i zabawy przeciwko agresji, Wydawnictwo Jedność Kielce 2004
Jackie Silberg, Gry i zabawy z maluchami, Media Rodzina 2009
Jackie Silberg, Gry i zabawy z niemowlakami, Media Rodzina 2009
Jackie Silberg, Zabawy z niemowlakami na każdy dzień 365 gier i zabaw dla dzieci w wieku 0-12 miesięcy. Najlepszy poradnik dla rodziców, K. E. Liber 2010
PRZEPIS NA ZWYKŁĄ MASĘ SOLNĄ
3 szklanki zwykłej mąki
1 szklanka soli
Woda z dodatkiem barwnika spożywczego
Wymieszać składniki do uzyskania konsystencji ciasta. Ten rodzaj masy solnej nie nadaje się do dłuższego przechowywania.
PRZEPIS NA MASĘ SOLNĄ TERMOUTWARDZALNĄ
2 szklanki zwykłej mąki
2 szklanki soli
2 łyżki stołowe kleju do tapet (bez dodatków grzybobójczych)
1 szklanka wody
Składniki połączyć i wyrobić na gładką masę. Uformować figurki. Zostawić na noc, by stwardniały, a następnie wstawić na 3-4 godziny do piekarnika o temperaturze 100°C.
PRZEPIS NA MASĘ SOLNĄ GOTOWANĄ
4 szklanki zwykłej mąki
2 szklanki soli
8 łyżeczek proszku do pieczenia
4 szklanki wody (ewentualnie z dodatkiem barwnika spożywczego)
0,5 szklanki oleju do smażenia
Połączyć składniki w garnku. Mieszając, gotować na średnim ogniu, aż całość zgęstnieje na kulę. Wyłożyć na stolnicę. Gdy ostygnie, wyrobić. Ten rodzaj masy nadaje się do przechowywania w szczelnym pojemniku.
Ogłoszenie
Dyrektor Zespołu Szkół w Skrwilnie przypomina, iż od 16 marca do 25 marca bieżącego roku Szkoła Podstawowa oraz Przedszkole będą zamknięte z powodu konieczności zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Telefon do kontaktu: 536999674
Ogłoszenie
Działając na podstawie Obwieszczenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.03.2020 r. w sprawie zawieszenia zajęć dydaktyczno – wychowawczych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych,
Dyrektor Zespołu Szkół w Skrwilnie ogłasza :
12 i 13 marca br. to dni, w których w Gminnym Przedszkolu i Szkole Podstawowej w Skrwilnie nie będą odbywały się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze, a jedynie działania opiekuńcze wg harmonogramu.
Od poniedziałku, 16 marca 2020r. wychowankowie i uczniowie nie przychodzą do Zespołu Szkół w Skrwilnie. Zajęcia zostają czasowo zawieszone na dwa tygodnie.
Nauczyciele i pracownicy administracji i obsługi w czasie zawieszenia zajęć pozostają w gotowości do pracy.
Rodzicu,
Uczniu,
Rekomendacje Ministra Edukacji Narodowej
zakresie profilaktyki zdrowotnej w związku z pojawiającymi się w niektórych krajach przypadkami zachorowań na koronawirusa;
W przypadku dodatkowych wątpliwości zadzwoń na infolinię Ministerstwa Zdrowia lub poinformuj o jej działaniu innych – tel. 800 190 590 (czynna całodobowo).
Dyrektor Zespołu Szkół w Skrwilnie
mgr Alicja Bejgier
mgr Aneta Jeżewska
mgr Anna Celebucka
mgr Marlena Kamińska
mgr Anna Kowalska
mgr Iwona Żendarska
mgr Marlena Wysocka
zajęcia dodatkowe:
język angielski
mgr Michał Fodrowski
logopedia
mgr Anna Kowalska
religia
ksiądz Tomasz Albert Mączyński
KALENDARZ UROCZYSTOŚCI
PRZEDSIĘWZIĘCIE | PLANOWANY TERMIN |
Akcja "Sprzątanie Świata" | wrzesień 2019 r. |
Święto Misia | listopad 2019 r. |
Święto Jabłka | październik 2019 r. |
Wycieczka w Miejsce Pamięci Narodowej - grupy "0" | listopad 2019 r. |
Pasowanie na Przedszkolaka | listopad 2019 r. |
Wystawa ozdób bożonarodzeniowych | grudzień 2019 r. |
Mikołajki | grudzień 2019 r. |
Dzień Babci i Dziadka | styczeń 2020 r. |
Zabawa choinkowa | styczeń/luty 2020 r. |
Pierwszy dzień wiosny | marzec 2020 r. |
Wystawa ozdób wielkanocnych | kwiecień 2020 r. |
Sprzątanie Świata | Kwiecień 2010 r. |
Dzień Matki | maj 2020 r. |
Święto Książki | maj 2020 r. |
Gminny Konkurs języka angielskiego | maj 2020 r. |
Przegląd piosenki przedszkolnej | czerwiec 2020 r. |
Przedszkolaki z bajką | cały rok |
Podstawa prawna:
1/ Rozporządzenie MEN z dnia 07.10.2009r w sprawie nadzoru pedagogicznego/Dz .U. Nr 168, poz 1324/.
2/Statut przedszkola
Charakterystyka Przedszkola
Przedszkole jest placówką gminną, do której mogą uczęszczać dzieci z terenu całej gminy Skrwilno. Przedszkole otwarte jest w godzinach 6,30-16,00.Dzieci z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego przyjmowane są do naszej placówki na prośbę rodzica Przedszkole prowadzi wczesne wspomaganie
Przedszkole prowadzi kuchnię, dzieci korzystają z trzech posiłków.
Przedszkole posiada ogród przedszkolny z nowocześnie wyposażonym sprzętem.
Wizja przedszkola
Przedszkole jest placówką bezpieczna, przyjazną dzieciom, rodzicom, pracownikom, otwartą na ich potrzeby.
Praca przedszkola ukierunkowana jest na dziecko, jego potrzeby i wszechstronny rozwój osobowości dziecka.
Rodzice są partnerami uczestniczącymi w życiu przedszkola.
Przedszkole uwzględnia w swoim działaniu potrzeby środowiska lokalnego.
Promuje swoje osiągnięcia i ma dobrą opinię w środowisku lokalnym.
Stosowane aktywne metody pracy, programy i nowatorskie rozwiązania gwarantują wysoką jakość pracy przedszkola.
Przedszkole zatrudnia wykwalifikowaną , kompetentną, zaangażowaną i odpowiedzialną kadrę pedagogiczną.
Baza, wyposażenie, estetyka pomieszczeń i otoczenia wpływają na wysoki poziom pracy.
Misja przedszkola
Nasze przedszkole:
-zapewnia dzieciom opiekę i bezpieczeństwo.
-tworzy warunki do indywidualnego i wszechstronnego rozwoju dziecka
-wspiera działania wychowawcze i edukacyjne rodziców.
-kształtuje postawy moralne i proekologiczne.
-promuje zdrowie fizyczne i psychiczne.
-przestrzega zasad wynikających z Konwencji Praw Dziecka
-organizuje sprawne zarządzanie placówką
-analizuje i ocenia efekty swojej pracy .
Model absolwenta przedszkola
-dziecko kończące przedszkole a zaczynające naukę w szkole wykazuje:
motywację do uczenia się i wysiłku intelektualnego
umiejętność przyswajania nowych pojęć, logicznego myślenia, korzystania z posiadanych wiadomości, uważnego słuchania
umiejętność koncentracji uwagi
umiejętność współpracy w grupie
samodzielność
odporność na stres
tolerancję wobec innych
-posiada:
podstawową wiedzę o świecie
pozytywne poczucie własnej wartości
zdolność do obdarzania nauczycielki uwagą i porozumiewania się w sposób zrozumiały dla innych
wyobrażenie o obowiązkach wynikających z roli ucznia
-umie
cieszyć się z własnych osiągnięć i odczuwać satysfakcję , gdy samodzielnie wykona pracę
-rozumie i zna:
prawa i obowiązki dziecka, respektuje prawa innych ludzi
zasady bezpieczeństwa, zabawy, higieny, dbałości o zdrowie i sprawność fizyczną
kulturę i dziedzictwo własnego regionu
symbole narodowe
potrzebę szanowania przyrody i środowiska
-nie obawia się:
występować publicznie
reprezentować grupę, przedszkole
chwalić się swoimi pomysłami
wykazywać inicjatywę w działaniu
wyrażania swoich uczuć
Zasady pracy
Zasady pracy w przedszkolu zapewniają podmiotowe traktowanie dziecka, są nimi:
zasada indywidualizacji,
zasada integracji,
zasada aktywności
organizowanie życia społecznego
Metody pracy
metoda prof. E. Gruszczyk Kolczyńskiej -dziecięca matematyka
Metoda Dobrego Startu- metody przygotowujące do nauki czytania i pisania
metoda Ruch Rozwijający Weroniki Sherborne
opowieść ruchowa
Relaksacja
wierszyki do rysowania
Bajkoterapia
Drama
Techniki parateatralne
Burza Mózgów
Pantonima
Codzienne planowanie pracy
-Nasze cele wychowania i edukacji
-Aktualne pory roku
-Działania zorientowane na dziecko
-Święta i uroczystości w przedszkolu
-Tradycje
Przedszkole zgodnie z potrzebami rodziców i wyznawanymi przez nich przekonaniami religijnymi umożliwia dzieciom uczestniczenie w zajęciach z religii. Do przedszkola mogą uczęszczać dzieci innych wyznań.
Adaptacja dziecka w przedszkolu
Cele adaptacje
-Skrócenie procesu adaptacji dziecka w przedszkolu
-Ułatwienie dzieciom przekroczenia progu PRZEDSZKOLE – DOM.
-Nawiązanie kontaktu z rodzicami w celu ułatwienia dalszej współpracy
-Poznanie się i integracja między rodzicami.
WSPÓŁPRACA ZE STUDENTAMI
Placówka jest otwarta na współpracę z uczelniami kształcącymi kadrę pedagogiczną.
WSPÓŁPRACA ZESPOŁU PEDAGOGICZNEGO
Rada pedagogiczna pracuje w zespołach zadaniowych.
W przedszkolu funkcjonują zespoły :
-WDN
-POMOC PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA
-EWALUACJI
ORGANIZACJA ZAJĘĆ DODATKOWYCH
Zajęcia finansowane przez organ prowadzący:
-religia
-logopedia
-rytmika
Współpraca z rodzicami
Rodzice w przedszkolu traktowani są jako partnerzy w procesie wychowania. Zadaniem wszystkich pracowników placówki jest dbałość o pozytywne relacje z rodzicami wychowanków.
Celem współpracy przedszkola z rodzicami jest:
-wszechstronny rozwój dziecka
-nawiązanie dobrego kontaktu z rodzicami
-zapoznanie rodziców z z realizowanymi w przedszkolu planami, programami pracy wychowawczo-edukacyjnej
-przekazanie informacji o stanie gotowości dziecka, aby rodzice mogli je w osiąganiu tej gotowości odpowiednio do potrzeb wspomagać
-włączenie rodziców do życia grupy i przedszkola.
-promowanie placówki w środowisku lokalnym
-podnoszenie świadomości edukacyjnej rodziców przez pedagogizację.
Formy współpracy z rodzicami
-zebrania ogólne z rodzicami i Radą Rodziców
-zebrania grupowe w poszczególnych grupach wiekowych.
-zajęcia adaptacyjne dla dzieci nowo przyjętych
-prowadzenie kącika dla rodziców: wystawa prac dzieci, informacje dla rodziców
-włączanie rodziców w organizowanie uroczystości przedszkolnych i imprez.
-konkursy wycieczki.
-angażowanie rodziców w pracę na rzecz przedszkola./sponsorowanie zakupu mebli, zabawek, naprawa zabawek drobnego sprzętu itp.
Współpraca z innymi instytucjami.
Współpraca z:
Urzędem Gminy
Posterunkiem Policji
Szkołami w Skrwilnie, w Skudzawach i Okalewie
przedszkolami z Rypina
Nadleśnictwem w Skrwilnie
GOPS-em
Gminną Biblioteką
Strażą Pożarną
ze sponsorami
Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Rypinie
PROMOCJA PLACÓWKI
Działania promocyjne obejmują:
-prowadzenie kroniki przedszkola
-dbałość o dobrą opinię przedszkola
-organizację uroczystości przedszkolnych
-prezentacja wydarzeń mających miejsce w przedszkolu na stronie internetowej przedszkola.
-artykuły prasowe w gazecie lokalnej dotyczące wydarzeń przedszkolnych.
-dbałość o estetykę otoczenia wewnątrz i na zewnątrz przedszkola
-upowszechnianie przedszkola/ Gazeta Skrwileńska/
Dalsze zamierzenia i działania
-zakup mebli przedszkolnych
-doposażenie w zabawki,
-pomoce dydaktyczne
-wymiana parkietu
-zakupienie nowego sprzętu grającego/magnetofony/
Statut Gminnego Przedszkola w Skrwilnie
Wzory druków do rekrutacji do przedszkola i szkoły podstawowej na rok szkolny 2020-2021.
Wniosek rodziców o przyjęcie do przedszkola
Wniosek rodziców o przyjęcie do przedszkola
Zgłoszenie kandydata zamieszkałego w obwodzie publicznej szkoły podstawowej
Zgłoszenie kandydata zamieszkałego w obwodzie publicznej szkoły podstawowej
Potwierdzenie rodzica kandydata woli zapisu dziecka do szkoły podstawowej
Potwierdzenie rodzica kandydata woli zapisu dziecka do szkoły podstawowej